Verzendbeleid
Lotje Bakt verbindt er zich toe de Producten op de met de Klant afgesproken datum en uur klaar te hebben voor ophaling of levering.
Lotje Bakt biedt volgende leveringsopties aan:
- Verzending door de gekozen koerierdienst. De Klant is zelf verantwoordelijk voor het vervullen van de voorwaarden voor een terugbetaling in geval van schade of verlies (inclusief het bewaken de termijnen waarbinnen een claim dient te worden overgemaakt). Deze optie is enkel geldig voor het verzenden van cookies en browniedozen. De kosten voor verzending worden per bestelling aangegeven voorafgaand aan het afrekenen.
- Ophalen door de Klant in het atelier op de door de Klant en Lotje Bakt overeengekomen datum en tijdstip.
- Levering door Lotje Bakt, of een door Lotje Bakt aangestelde derde op de door de Klant en Lotje Bakt overeengekomen locatie en tijdstip aan de in de offerte opgenomen tarieven voor levering.
Indien de Klant kiest voor ophaling, vindt overdracht van risico plaats op het ogenblik dat de Klant de (Gepersonaliseerde) Producten in ontvangst neemt, dan wel de overhandiging van de (Gepersonaliseerde) Producten aan de vervoerder, aangeduid door de Klant, plaatsvindt. De Klant wordt er bijgevolg van in kennis gesteld dat hij als enige de risico’s draagt die aan de levering door een externe vervoerder/ophaling verbonden zijn.
Lotje Bakt kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld in geval van beschadigingen die werden veroorzaakt als gevolg van ophaling door de Klant of levering door een door de Klant gekozen vervoerder.